Samen sterk

Welkom op de website van de Vreewijkschool

De Vreewijkschool is een kleinschalige en warme school voor kinderen van 4 tot en met 13 jaar. Wij vinden persoonlijk contact tussen ouders, leerkrachten en leerlingen erg belangrijk. We werken graag met u samen, want samen staan we sterk!

Aanmelden en inschrijven
Wilt u uw kind op de Vreewijkschool aanmelden en laten inschrijven, dan bent u van harte welkom om langs te komen voor een rondleiding. Klik voor meer informatie op de volgende link:
Aanmelden en inschrijven Vreewijkschool

Kindcentrum

De Vreewijkschool biedt plek aan kinderen van 0-13 jaar. Wij werken samen met de Rotterdam Peuterschool,
kinderopvang De Maan en KindeRdam. Er is een fysiotherapeute aan de school verbonden.

Partners van de Vreewijkschool
Peuterschool Vreewijkschool
Flyer ouders Peuter & Co

BSO De Maan
BSO TOP

BSO KindeRdam Vreewijk
BSO Vreewijk

Ontmoetingsplek

De Vreewijkschool is een warme en veilge ontmoetingsplek voor ouders en kinderen. Voor kinderen worden leuke activiteiten georganiseerd zoals voetbaltoernooien en educatieve uitstapjes. Voor ouders worden er gezellige, leerzame ouderbijeenkomsten georganiseerd in de ouderkamer.
Onze school is een Lekker Fit school.

Persoonlijk

De Vreewijkschool is een kleinschalige school. Er heerst een fijne rustige sfeer en ieder kind wordt bij ons gehoord en gezien. Ouders van onze leerlingen zijn erg tevreden over het contact met de leerkrachten, de schoolregels en de Vreedzame School. Klik op de volgende link voor meer informatie over de Vreedzame school.

Topkids

Topkids zijn kinderen die op een bijzondere manier opvallen. Elke maand zetten we een kind of een groepje kinderen in het zonnetje.
Jack is heel handig en kan zijn naam maken met hamertje tik.

Vreewijkschool
Groenezoom 156